Ընկույզի 8 օգտակար հատկություններն ըստ սննդաբանի

Դրանք պարունակում են առողջ ճարպեր․

Ալֆա լինոլենաթթուն կամ ALA- ն օմեգա -3 ճարպաթթուների տեսակ է, որոնք, ինչպես հայտնի է, նվազեցնում են բորբոքումները: Ընկույզը պարունակում է ավելի շատ ALA քան ցանկացած այլ ընկույզ: Հետազոտողները պարզել են, որ մեկ ամսվա ընթացքում ամեն օր մի քանի ընկույզ օգտագործելուց հետո հետազոտողները բարելավել են իրենց օմեգա -3 կարգավիճակը: Նրանք նաև զգացել են մարմնի քաշի և մարմնի ճարպի նվազում, ինչպես նաև մարմնի նիհար զանգվածի ավելացում և օրգանիզմի ջրի պարունակության ավելացում:

Ընկույզը կարող է օգնել աղիքների և սրտի առողջությանը․

Ընկույզի մեջ պարունակվող կենսաակտիվ միացությունները կարող են կարևոր դեր ունենալ աղիքային միջավայրը փոխելու մեջ՝ ազդելով հիվանդության արդյունքների վրա, ասում են հետազոտողները: Վեցշաբաթյա հետազոտություն Պենսիլվանիայում՝ ավելորդ քաշ ունեցող սրտամկանի ռիսկի տակ գտնվող մեծահասակների վրա, ընկույզ ավելացնելը նրանց սննդակարգում ավելացրեց աղիքային օգտակար բակտերիաները՝ կապված առողջության հետ, ներառյալ արյան ճնշումը և ընդհանուր խոլեստերինը:

Դրանք օգնում են իջեցնել արյան ճնշումը․

2019-ի ուսումնասիրության մեջ, հետազոտողները պարզել են, որ երբ սուբյեկտներն ուտում էին ընկույզը, նրանք ավելի շատ օգուտներ էին ստանում, քան երբ նրանք օգտագործում էին նման ճարպաթթու պրոֆիլ առանց ընկույզի: Արդյունքները ներառում էին կենտրոնական դիաստոլիկ արյան ճնշման նվազում (ճնշումը, որը տեղափոխվում է դեպի սիրտ) և խոլեստերինի պրոֆիլների դրական փոփոխություններ: Գիտնականները ասում են, որ այս ուսումնասիրությունը օրինակ է այն բանի, թե ինչպես դիետայի համեմատաբար փոքր փոփոխությունը կարող է հանգեցնել սրտանոթային համակարգի զգալի բարելավումների:

Դրանք կարող են օգուտ ուղեղի առողջությանը․

Ընկույզ ուտելը կարող է օգնել դանդաղեցնել ռիսկի ենթարկված տարեցների ճանաչողական անկումը։ Հետազոտողներն ավելի քան 600 տարեց մարդկանց պատահականորեն նշանակել են ընկույզից ստացված կալորիականությամբ 15% դիետա կամ առանց ընկույզի հսկիչ դիետա: Չնայած ընկույզը չի ազդել առողջ առարկաների ճանաչողական ֆունկցիայի վրա, ուղեղի ՄՌՏ հետազոտությունը ցույց է տվել, որ ընկույզներն ավելի հավանական է ազդեն ավելի բարձր ռիսկի տակ գտնվող մարդկանց վրա, ներառյալ ծանր ծխողները և ցածր ելակետային նյարդահոգեբանական թեստի միավորներ ունեցողները:

Ընկույզը պաշտպանում է կրծքի քաղցկեղից․

Հիմնվելով նախորդ կենդանիների ուսումնասիրությունների վրա՝ հետազոտողները գնահատել են կանանց մոտ կրծքագեղձի քաղցկեղի աճի ազդեցությունը ուսումնասիրության մեջ: Ուսումնասիրության  ընթացքում կրծքագեղձի ուռուցք ունեցող կանանց պատահականորեն հանձնարարվել է օրական երկու ընկույզ օգտագործել կամ ընկույզ չուտել վիրահատությունից առաջ երկու-երեք շաբաթ առաջ: Բիոպսիայի նախնական նմուշները համեմատվել են ուռուցքի հեռացումից հետո ստացված նմուշների հետ: Հետազոտողները պարզել են, որ ընկույզի օգտագործումը փոխել է ուռուցքների ավելի քան 450 գեների արտահայտումը այն եղանակներով, որոնք կարող են ճնշել քաղցկեղի աճը և բարելավել գոյատևման արդյունքները:

Նրանք դեր են խաղում քաշի կարգավորման գործում․

Ընկույզի ավելացումը նվազեցնում է սովը և բարելավում ախորժակի կարգավորումը: Հետազոտողները ասում են, որ ընկույզի ազդեցությունը հագեցվածության վրա կարող է պայմանավորված լինել կենտրոնական նյարդային համակարգի փոփոխություններով, որոնք ազդում են սննդի ազդանշանների վրա: Այս հերթափոխը կարող է օգնել նվազեցնել գիրության ռիսկը:

Ընկույզը կարող է բարելավել տղամարդկանց պտղաբերությունը․

Առողջ տղամարդկանց սեռական ֆունկցիայի վրա ընկույզի օգտագործման ազդեցությունն ուսումնասիրող հետազոտողները պարզել են, որ տղամարդիկ, ովքեր օրական ուտում էին մոտ երկու բաժին (երկու ունցիա) խառն ընկույզ, որպես արևմտյան ոճի դիետայի մաս, զգացին օրգազմի ֆունկցիայի և սեռական մղման զգալի աճ: Խառնուրդը բաղկացած էր 50% ընկույզից, 25% նուշից և 25% պնդուկից:

Վերջին գրառումները

Ընտրացանկ